Tõde ja laamendamine

   Hei! Nii üritame siis uut Tessa osa teha.Ma arvan et ma kirjutn endale peale selle osa üles minekut veidi ette.Aga ma arvan et uued osad ja asjad tulevad.Heh ole rõõmsad ja põnevat lugemist.


8.osa

R:Hakkasin kööki minema aga ta võttis mul käest kinni ja ütles et ma meeldin talle ja midagi palju enamat kui sõbra mõttes
M:Aga...mis? Sa siis oledki


  Hei mul on igas osas erikujundus ja värki(vist).Ja kui ongi siis proovige ära harjuda kuna ammu pole kirjutanud.Noh ma ei taha teie lugemis tuju rikkuda aga ütlen et peale seda lauset kukub teil kõik käest.😂😂😂

  Mu maailm varises kokku kuna ma ei ole kuulnud midagi sellist varem.Eriti tema suust.

R:Jah Tess ma tean mida sa praegu arvad ja mõtled.Tavaliselt ma ei räägi oma seksuaalsusest nii vabalt ja kellegagi.Aga kuna täna oli see vajalik siis pole muud varianti.Jah Tess ma olen G E I.
M:Aga meie..mis siis minust saab
R:Ma ju olen sinuga.Ma ei ole kuskile kadunud.Ma olen endiselt su vanem vend ja jään ka selleks.Ega ma siis temaga päeva pealt kokku ei koli.Koliks aga mul oled ju sina.Isegi siis arutaksin sinuga kui ma koliks tema juurde.

   Ja nüüd tuleb moraal ja loo lõpp.Hahah😂😂😂😂😂

      Ma ei öelnud midagi aga ta sai aru et ma olen ta peale pahane.Läksin üles ja ma oleks tahtnud nutma hakkata.Panin muusika mängima ja veits keerasin oma tuba pahupidi.Ma poleks oma vennast (kellega me räägime kõigest ja jagame nii muresi kui rõõme) midagi sellist oodanud.Ükshetk ma kuulsin kõrval toast mingit kolistamist.
   Kuna Richu  tuba on mu toa kõrval siis esialgu pidasin paremaks mitte vaatama minna.Panin muusika vaikseks ja läksin alla.Seal oli laamentatud nagu Richule  kombeks.Köögis oli taldrik kilduteks.Richu on ennegi viha hoos nõusi lõhkunud.Ta ei ole hull lihtsalt kui ta 5 oli siis ta ema ja isa tülitsesid.Tervelt aasta elasid lahus.Ema on öelnud et Richu elasgi seda kõige hullemalt üle.
   Elutoas oli laud pahupidi.Vanemate toas oli perepilt ära lõhutud.Vahest ma vaatan Richut ja mõtlen et ta onju nii rahulik et siis tõesti läheb vahest kopp ette.Hakkasin siis kildusi koristama kui mu õlast kinni võeti...

  Pikemat juttu lõpu ei tee.Olge mõnusad ja ilusat suve!🌞☀

Kommentaarid

Populaarsed postitused